Chraňte si své zdraví dokud je čas

Smluvní podmínky

 

Materiály pro tuto stránku byly převzaty z webu společnosti O.K.G s.r.o.

 

 

 

Obchodní podmínky

  1. Základní pravidla nákupu
    • Veškeré podané objednávky zboží jsou považovány za závazné. Potvrzení přijetí objednávky vám bude zasláno automaticky po jejím odeslání.
    • Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se důkladně seznámil s dodacími a platebními podmínkami u objednávaných výrobků.
    • Každá objednávka je potvrzena následně i formou e-mailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem při vyplňování objednávky.
  2. Sledování objednávek
    • Sledování veškerých objednávek podaných v našem shopu lze sledovat pouze telefonickým nebo e-mailovým dotazem
    • Vrácení zboží
      • Akceptuje zákonné právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení objednaného zboží. Zboží musí být nepoužité, zabalené v originálním obalu, schopné dalšího prodeje. Možnost vrácení zboží odpovídá zákonu č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000. Tímto zákonem byla do Občanského zákoníku 40/1964 Sb. implementována evropská směrnice o uzavírání smluv na dálku 97/7/ES.
      • Lze vracet i jednotlivé kusy zboží. V takovém případě však zaniká nárok na případné bonusy (jsou-li vyhlášeny), vzniklé na základě dodání kompletní objednávky.
      • Zásilku s vraceným zbožím je třeba odeslat na vlastní náklady. Nemůžeme akceptovat vrácení zboží dobírkou nebo s nevyplaceným poštovným. Při zaslání dobírkou nebude zásilka přijata!
      • U vrácené zásilky musí být přiložena faktura, záruční list, byl-li součástí dodávky a veškeré další případné tiskopisy a letáky.
      • Nárok na vrácení peněz se týká pouze částky uhrazené za zboží, nikoliv za dopravné a balné. Doporučujeme zásilku s vraceným zbožím pojistit.
      • V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek 25 a v případě vrácení pěnez formou převodu na účet se odečítá poplatek 10 Kč.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, potom je kupující povinen dále zkontrolovat zda opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
  2. Zjištěné vady na zboží oznámí kupující prodávajícímu , telefonicky nebo písemně na adresu provozovny provozovatele.
  3. Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
  4. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
  5. Na zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta pokud výrobce či dodavatel tuto lhůtu z vlastní vůle neprodlouží. Na potravinách a výrobcích určených pro zvláštní výživu je uvedeno datum spotřeby či minimální trvanlivosti. Reklamace nemůže být uznána po tomto datu.
  6. Při reklamaci zakoupeného zboží je nezbytné, aby kupující prodávajícímu zaslal veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, zejména fakturu nebo paragon a záruční list (byl-li vydán). Vadné zboží musí být vráceno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího.
  7. V případě neopravitelné vady bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude vrácena finanční částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného.

Kontakt

Marie Müllerová

benzinkam@seznam.cz

Hlavní 1374
Uherský Brod
68801

737375648

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode