- Základní pravidla nákupu
- Veškeré podané objednávky zboží jsou považovány za závazné. Potvrzení přijetí objednávky vám bude zasláno automaticky po jejím odeslání.
- Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se důkladně seznámil s dodacími a platebními podmínkami u objednávaných výrobků.
- Každá objednávka je potvrzena následně i formou e-mailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem při vyplňování objednávky.
- Sledování objednávek
- Sledování veškerých objednávek podaných v našem shopu lze sledovat pouze telefonickým nebo e-mailovým dotazem
- Vrácení zboží
- Akceptuje zákonné právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení objednaného zboží. Zboží musí být nepoužité, zabalené v originálním obalu, schopné dalšího prodeje. Možnost vrácení zboží odpovídá zákonu č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000. Tímto zákonem byla do Občanského zákoníku 40/1964 Sb. implementována evropská směrnice o uzavírání smluv na dálku 97/7/ES.
- Lze vracet i jednotlivé kusy zboží. V takovém případě však zaniká nárok na případné bonusy (jsou-li vyhlášeny), vzniklé na základě dodání kompletní objednávky.
- Zásilku s vraceným zbožím je třeba odeslat na vlastní náklady. Nemůžeme akceptovat vrácení zboží dobírkou nebo s nevyplaceným poštovným. Při zaslání dobírkou nebude zásilka přijata!
- U vrácené zásilky musí být přiložena faktura, záruční list, byl-li součástí dodávky a veškeré další případné tiskopisy a letáky.
- Nárok na vrácení peněz se týká pouze částky uhrazené za zboží, nikoliv za dopravné a balné. Doporučujeme zásilku s vraceným zbožím pojistit.
- V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek 25 Kč a v případě vrácení pěnez formou převodu na účet se odečítá poplatek 10 Kč.
Reklamační řád
- Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, potom je kupující povinen dále zkontrolovat zda opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
- Zjištěné vady na zboží oznámí kupující prodávajícímu , telefonicky nebo písemně na adresu provozovny provozovatele.
- Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
- Na zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta pokud výrobce či dodavatel tuto lhůtu z vlastní vůle neprodlouží. Na potravinách a výrobcích určených pro zvláštní výživu je uvedeno datum spotřeby či minimální trvanlivosti. Reklamace nemůže být uznána po tomto datu.
- Při reklamaci zakoupeného zboží je nezbytné, aby kupující prodávajícímu zaslal veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, zejména fakturu nebo paragon a záruční list (byl-li vydán). Vadné zboží musí být vráceno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího.
- V případě neopravitelné vady bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude vrácena finanční částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného.